اجازه دهید از خودروی شما مراقبت کنیم.
خدمات پس از فروش لاماری، میتسوبیشی و نیسان
مرکز خودرو علمداری علاوه بر فروش برند های نیسان، میتسوبیشی و لاماری، خدمات پس از فروش این سه برند را نیز انجام میدهد.
دارای سابقه درخشان و طولانی در زمینه تعمیرات تخصصی این برند ها در محیطی کاملا حرفه ای و تخصصی نیز میباشد
- تجهیزات بروز دنیا
- پرسنل دوره دیده و کارآزموده
- سابقه ی تعمیراتی درخشان
- سرعت در تحویل خودرو
- تعهد بالا
- احترام به مشتری
- دارای لوح بالاترین رضایت مندی مشتریان در 3 سال پیاپی
مشتریان عزیز استان البرز:
ما صمیمانه به شما قول می دهیم که تمامی پرسنل مرکز خودرو علمداری البرز همواره با رفتار حرفه ای و رعایت استاندارد ها ، مراقب خودروی شما باشیم و هم چنین در ارایه تعهد فروش و خدمات پس از فروش کاملا با صداقت عمل کنیم و رفتار خود را استاندارد نگه داشته و در کنار شما و متعهد به شما و همگام با شرکت آرین پارس موتور و جهان نوین آریا به تعهدات خود عمل کنیم و نماینده شایسته ای از جانب شرکت برای شما باشیم.
تمامی مراحل ثبت نام و تحویل و خدمات پس از فروش را با جدیت،احترام به شما در کنار شماییم .
از انتخاب ما ممنونیم.
گارانتی لاماری صفر کیلومتر
خودروی شما را با گارانتی حمایت می کنیم و به شما این امکان را می دهیم تا با خیال راحت خودروی موردعلاقه خود را رانندگی کنید.
گارانتی خودرو به این معنی است که اگر در قطعات نصب شده در خودروی شما در حالت عادی ایراد ایجاد شود، طبق مدت و شرایط مشخص شده در گارانتی در یادداشت در سرویس های تعمیر و نگهداری، آن را به صورت رایگان تعمیر (تعویض) می کنیم.
صاف کاری PDR
نقاشی با اتاق رنگ کوره ای
صافکاری سنتی
بررسی و تعمیرسیستمهای برقی
مکانیکی
سرویس های دوره ای
تعمیر جلوبندی، سیستم تعلیق و ترمز
کارواش
ساعات پاسخگویی و سرویس دهی به مشتریان
لازم به ذکر میباشد که تعمیرگاه در ساعات 13 الی 14 تعطیل می باشد.
تعمییرگاه در روز های تعطیل رسمی تعطیل میباشد.
خدمات پذیران عزیز قبل از مراجعه ی حضوری می توانند با شماره ی های ذیل تماس حاصل فرمایند.
شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش خودرو لاماری
تمامی سرویس های دوره ای با شرایط ذیل به مدت 2 سال یا 40000 کیلومتر رایگان انجام می شود.
- زمان گارانتی لاماری ایما 3 سال میباشد ، زمان شروع گارانتی در کارت گارانتی هر خودرو درج گردیده است.
- دارندگان خودرو لاماری ایما هر شش ماه یکبار و یا با هر 5000 هزار کارکرد به صورت رایگان می توانند سرویس دوره دریافت نمایند.
- از کیلومتر 4500 تا 5500 یا شش ماهه اول تاریخ شروع گارانتی (5 ماه الی 15 روز حداکثر 6 ماه الی 15 روز ) این خودرو میباشد.
- از کیلومتر 9500 تا 10500 سرویس 10000 یا شش ماهه ی دوم این خودرو (11 ماه و 15 روز و یا 12 ماه و 15 روز)میباشد.
- از کیلومتر 14500 الی 15500 سرویس 15000 یا 18 ماهه (7 ماه و 15 روز و یا 18 ماه و 15 روز)از تاریخ گارانتی میباشد
- 19500 تا 20500 سرویس 20000 هزار یا 24 ماهه ( 23 ماه و15 روز ویا نهایتا تا 24 ماه)از تاریخ گارانتی این خودرو میباشد.
- 24500تا 25500 سرویس 25000 هزار گارانتی این خودرو میباشد.
- 29500تا 30500 سرویس 30000 هزار گارانتی این خودرو میباشد.
- 34500تا 35500 سرویس 35000 هزار کیلومتر این خودرو میباشد.
- 39500تا 40000 سرویس 40000 هزار کیلومتر این خودرو میباشد.
- لازم به ذکر میباشد برای استفاده از خدمات گارانتی ،به همراه داشتن کارت گارانتی الزامی میباشد
خارج از محدوده ی زمانی و کیلومتری شرایط ذکر شده سرویس ها رایگان نمی باشد و هزینه طبق فاکتور رسمی شرکت توسط خدمات گیرنده پرداخت میشود.
در لاماری مدل 1403 شرایط سرویس رایگان بستگی به انتخاب مشتری و پرداخت هزینه در موقع ثبت نام دارد.
نمایندگی جهان نوین آریا _ نیسان 1162 البرز
خدمات پس از فروش نیسان
خدمات پس از فروش خودرو نیسان_ جوک و ایکستریل
ماشین گرانبهای خود را به نمایندگی نیسان البرز بیاورید.
نمایندگی رسمی نیسان، جهان نوین آریا در کرج تمام تلاش خود را برای حمایت از دارندگان خودرو نیسان جوک و ایکستریل انجام میدهد، تا کاربران از ماجراجویی با وسیله نقلیه مورد علاقه خود لذت ببرند. لطفا در هر زمان برای سرویس و بازرسی های تکمیلی خودرو، سرویس های دوره ای توسط تکنسین های متخصص نیسان، سایر تعمییرات یا خرید کالاهای اصلی که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند، با ما تماس بگیرید.
دستگاه عیب یابی الکترونیکی منحصر به فرد نیسان
این یک دستگاه تشخیص الکترونیکی پیشرفته است که منحصر به فرد برای تشخیص وضعیت سیستم های پیچیده ای است که با چشم غیر مصلح دیده نی شود.
با استفاده از دستگاه عیب یابی الکترونیکی اختصاصی نیسان CONSULT می توانیم به سرعت و با دقت خرابی خودروهای با عملکرد بالا را تشخیص دهیم تشخیص بصری نقص در دستگاه های الکتریکی مانند سنسورها و سوییچ های مختلف دشوار است. با اتصال به خودروی مشتری و خواندن سیگنال CONSULT های ارسالی از هر سنسور، می توان به صورت الکترونیکی محل عیب را تشخیص داد و بر اساس این اطلاعات، تنظیمات و تعمیرات دقیق را انجام داد.
تعمیر و نگهداری نیسان جوک و ایکستریل توسط تکنسین های متخصص
تعمیر و نگهداری توسط مکانیک هایی انجام می شود که آموزش های منحصر به فردی را گذراندند و با خودروهای نیسان ژاپن آشنایی دارند. ما خدماتی را بر اساس تکنولوژی بالا و تجربه غنی خود ارائه می دهیم.
هدف ما نه تنها بهبود فناوری ، بلکه توسعه افرادی است که بتوانند با همدلی به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.
مراقبت/تعمیر خودرو نیسان جوک و ایکستریل
برای ماشین ارزشمند شما ما خدمات مقرون به صرفه ای ارائه می دهیم.
قطعات تعمیر و نگهداری
تعمیر و نگهداری منظم، ماشین شما را در بهترین شرایط نگه میدارد.خودرو مجموعه از قطعات بسیاری است و با رانندگی خودرو قطعات آن به مرور فرسوده می شود.برای حفظ خودرو در بهترین شرایط، بازرسی های منظم و تعویض قطعات ضروری است.انجام بازرسی و نگهداری طبق پروتکل در زمان مناسب به جلوگیری از بروز مشکلات کمک می کند.
عملکرد بالا، قطعات اصلی با کیفیت بالا
برای قطعات جایگزین، ما فقط از قطعات اصلی با کارایی بالا و کیفیت بالا استفاده می کنیم که استانداردهای سختگیرانه مارا رعایت می کندکه بسیار قابل اعتماد است و حداکثر عملکرد خودروی نیسان شمارا به ارمغان می آورد.
*شرایط و ضوابط
سرویسهای دورهای که در دفترچه راهنمای خودرو توصیه شدهاند، بر اساس دستورالعملهای تولیدکننده طراحی شدهاند تا به شما در حفظ وضعیت ایدهآل خودرو کمک کنند و اطمینانی مطمئن برای رانندگی فراهم آورند. در زمان انجام این سرویسها، بخشها و سیستمهای مختلف خودرو مورد بازبینی قرار میگیرند و عملیاتی مانند تعمیرات، تنظیمات و جایگزینی قطعات انجام میشود. نادیده گرفتن این سرویسها ممکن است به خساراتی منجر شود که هزینههای تعمیر و نگهداری را افزایش میدهند. بنابراین، مطابق با جدول زمانبندی ارائه شده در دفترچه، مراجعه به نمایندگیهای مجاز برای انجام این سرویسها ضروری است.
هزینههای کارگری، مواد مصرفی و قطعاتی مانند روغن، فیلتر و ضدیخ در هر سرویس دورهای به عهده مشتری میباشد.
شرایط رانندگی سخت:
بازههای سرویس ادواری که در جدول ذکر شدهاند برای استفاده عادی خودرو تعریف شدهاند. اگر خودرو به طور مداوم در شرایط سخت رانندگی قرار گیرد، لازم است بازههای سرویس و نگهداری برای برخی از موارد تغییر یابد. بنابراین، با توجه به شرایط سخت رانندگی تعریف شده، تنظیم مجدد بازههای سرویس و نگهداری خودرو ضروری است.
تعریف شرایط سخت رانندگی
اقدامات سرویس و نگهداری براساس شرایط
بخشنامه های لاماری
تیم مجموعه ی خودرویی علمداری در 24 ساعت از شبانه روز در جهت جلب رضایت و خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در تلاشند.
تیم خدمات پس از فروش
مهدی مظلومی
مدیر مجموعه
مریم میرزانیا
کارشناس پذیرش
مسعود منصوری فرد
کارشناس امور مشتریان CRM
حبیب شفیع زاده
کارشناس فنی
مجید حیدری
مکانیک و برقکار
عباس حیدری
تکنسین فنی
شاهین خردپیشه
سرویسکار
بابک اسماعیل زاده
انباردار
تماس با خدمات پس از فروش
ایمیل
alamdaricars@gmail.com
شماره تماس
02634554584
02634576032
آدرس
- کرج،خیابان شهید بهشتی،بعد ازپل میانجاده به سمت 45متری گلشهر
۸الی17
لوکیشن خدمات پس از فروش لاماری البرز 2601 را می توانید با جست و جو در اپلیکیشن بلد و نشان دنبال نمایید.