با نگاهی به بازار خودروهای داخلی در سالهای اخیر، برخی از شرکتهای خودروسازی سنتی در حال محو شدن از دید مردم هستند. اوتلندر به عنوان مدل پرچمدار برند میتسوبیشی، سال هاست که پرفروش بوده است، اما این مدل کهنه کار پس از چندین سال تعویض نشدن مدت ها است که قابلیت رقابت خود را از دست داده است. سرانجام، نسل چهارم اوتلندر با استفاده از پلت فرم CMF به عنوان آخرین قطار عصر سوخت، با تاخیر وارد بازار شد. همه فکر میکردند که وقتی قسمت استاتیک قبلاً آشکار شده بود شگفتانگیز بود، بنابراین عملکرد کلی خودروی جدید چگونه است؟
طراحی خلاقانه اوتلندر جدید جلوهای نفیستر و مدرنتر به خودرو بخشیده است. این مدل با حفظ اصالت و ویژگیهای سنتی خانواده، تغییرات چشمگیری را در ظاهر بیرونی خود ارائه داده که جزئیات آن از ابتدا تا انتها جذابیت خاصی ایجاد کرده است. در مقایسه با نسخه قدیمی، حس سادگی و ظرافت بیشتری در این خودرو دیده میشود، در حالی که همچنان مقاوم و باکیفیت باقی مانده تا با سلیقه زیباییشناسانه مشتریان امروزی کاملاً همخوانی داشته باشد.
بدون دیدگاه